Gyakran Ismételt Kérdések
HIRDETÉSFELADÁS - ALAPOK
KÉRDÉS: A hirdetésfeladás önkiszolgáló?
VÁLASZ: Alapvetően igen, az oldal lépésről-lépésre végigvezet a hirdetésfeladás folyamatán. Amennyiben elakadnál, a segéd kérdőjelek hasznos információkat tartalmaznak, illetve kereshetsz minket elérhetőségeink bármelyikén. Arra is van lehetőség, hogy mi készítsük el hirdetésedet. Ebben az esetben kérd ajánlatunkat a kapcsolat@osztomveled.hu email címen.
KÉRDÉS: Milyen költségei vannak a hirdetésnek, számoltok fel jutalékot?
VÁLASZ: Jutalék nincs és nem is lesz. A forgalmad csakis a Tiéd, a hirdetés feladása pedig 2019.11.30-ig elküldött hirdetésekre vonatkozóan ingyenes. Összességében tehát a hirdetésednek jelenleg 0 Ft költsége van.
KÉRDÉS: 2019.09.30 után hogyan fog alakulni a hirdetés feladás költsége?
VÁLASZ: Jutalék továbbra sem lesz és a korábban már ingyenesen feladott hirdetések feltételei sem változnak. 2019.11.30 után feladott új hirdetések feladásának költségeiről pedig az előfizetések menü felhasználói feltételek részében találsz majd részletes információt.
KÉRDÉS: Kik és mit hirdethetnek az oldalon?
VÁLASZ: Szolgáltatást végző cégek és vállalkozók hirdethetik azon szolgáltatásaikat, amelyeket meghatározott időszakban kedvezményesen kínálnak. Röviden: Szolgáltatók, kedvezményes szolgáltatásaikat.
KÉRDÉS: Hogyan adhatok fel hirdetést?
VÁLASZ: A főoldal jobb felső sarkában található "Hirdetés feladás" menüben tudsz regisztrálni. Regisztráció után pedig a fiókodba belépve a "hirdetés feladás" menüben tudod megkezdeni a hirdetésfeladás folyamatát. A program lépésről-lépésre végigvezet, amennyiben mégis elakadnál, klikkelj az egyes pontoknál található segéd kérdőjelekre, ahol hasznos információkat találsz vagy keress minket bizalommal elérhetőségeink egyikén.
KÉRDÉS: Mikor jelenik meg a hirdetésem?
VÁLASZ: A feladott hirdetéseket át kell néznünk. Erre szabályzatunk szerint 48 órát kérünk (legtöbbször azonban néhány óra alatt kész van), jóváhagyásunk után hirdetésed rögtön felkerül az oldalra. Fontos azonban tudni, hogy az akció kezdőnapja (amikortól az akciót igénybe vehetik) függetlenül az oldalra kerülés időpontjától, nem lehet a hirdetés feladásának napjától számított második napnál korábbi.
KÉRDÉS: Meddig van fent a hirdetésem az oldalon?
VÁLASZ: Miután jóváhagytuk a hirdetésedet, rögtön felkerül és visszavonásig vagy az akció utolsó napjáig látható marad a főoldalon, a többi hirdetés között.
HIRDETÉSFELADÁS – RÉSZLETEK / TECHNIKAI KÉRDÉSEK
KÉRDÉS: Pontosan milyen kedvezményes szolgáltatásokat hirdethetek?
VÁLASZ: Alapvetően az a célunk, hogy bármilyen kedvezmény feltölthető legyen. Mind állandó (pl.: happy hour, törzsvásárlói) mind alkalmi (pl.: nyitási akció, új szolgáltatás bevezetése) kedvezményeidet hirdetheted nálunk, erre jelenleg 3 féle lehetőség adott az oldalon:
- Klasszikus: Amikor egy konkrét szolgáltatás árát csökkented
Egyedi kedvezmény például: 50db kupon erejéig hajfestés 5000 Ft helyett 4000 Ft-ért.
Állandó kedvezmény például: délelött 9 és 11 óra között hajfestés kedvezményes 4000 Ft-ért
- Csoportos: Egy adott szolgáltatási kör összes szolgáltatásának árát csökkented.
Egyedi kedvezmény például: minden pizza 40% kedvezménnyel a foci VB ideje alatt
Állandó kedvezmény például: törzsvásárlóknak minden pizza 20% állandó kedvezménnyel
- Ajándék: Egy adott szolgáltatás mellé ajándék jár.
Egyedi kedvezmény például: december hónapban az élményfürdő belépőhöz ajándék masszázs
Állandó kedvezmény például: 5 alkalmas bérlet kiváltása esetén +1 alkalom ajándékba.
Szükség lenne bármi másra? Írjátok meg bátran, hiszen a visszajelzések alapján tudjuk fejleszteni az oldalt!
KÉRDÉS: Mi történik hirdetés elutasítás esetén?
VÁLASZ: Az elutasításról tájékoztató e-mailt küldünk. Az elutasítás okát pedig a felhasználói fiókod "Hirdetések" menüjében, az "Elutasított" fülön az "Elutasítva" piros szövegdobozra kattintva találod.
KÉRDÉS: Mit jelentenek a fiókomban a „Hirdetések” menüpont alatt található különböző kategóriák?
VÁLASZ: Az egyes füleken hirdetéseidet státuszuk szerint csoportosítva találod a következők szerint:
- Mentett: a hirdetést elkezdted szerkeszteni és elmentetted azonban nem küldted még jóváhagyásra.
- Várakozik: a hirdetésedet elküldted nekünk jóváhagyásra, de még nem néztük át.
- Aktív: a hirdetés jóváhagyásra került és a főoldalon a többi hirdetés között megjelenik.
- Elutasított: hirdetésedet megvizsgáltuk és elutasítottuk. Erről e-mailt is küldtünk illetve ebben a menüben a piros szövegdobozra kattintva megnézheted ennek okát.
- Lejárt: jóváhagyott hirdetésed már nem aktuális (akció utolsó napja elmúlt) és lekerült az oldalról.
KUPONOS KÉRDÉSEK
KÉRDÉS: Csak kuponos hirdetést adhatok fel?
VÁLASZ: Nem. A weboldalon van lehetőség olyan kedvezmények hirdetésére is, amelyek igénybevételéhez nem szükséges kupon. Ebben az esetben viszont az adott szolgáltatásodat mindenkinek kedvezményesen kell kínálnod, hiszen a hirdetés közzétételével ajánlatot teszel az érdeklődőknek.
KÉRDÉS: Kuponos hirdetést szeretnék feladni, hogyan jut a vásárló a kuponhoz?
VÁLASZ: Miután a hirdetés feladásnál megjelölted, hogy kuponos hirdetést szeretnél és beállítottad a részleteket weboldalunk, automatikusan le fogja gyártani a kuponokat. Ezeket az érdeklődők saját felhasználói fiókjukban fogják elérni, Neked a kibocsátással nincsen teendőd. Arra kell ügyelned, hogy a hirdetés feladásánál jól átgondoltan állítsd be a paramétereket, a többit a weboldal megoldja.
KÉRDÉS: Hogyan tudják beváltani a kupont a vásárlók?
VÁLASZ: Alapvetően 3 módon, ezeket természetesen Te döntöd el, miközben feladod a hirdetést.
- Kinyomtatva: ebben az esetben a kinyomtatott papír alapú kupon jogosít a kedvezményre.
- Telefonon bemutatva: ebben az esetben vállalod, hogy elfogadod az okostelefonon felmutatott kupont.
- Kinyomtatva vagy telefonon: mindkét fenti módon érvényesíthetik a kedvezményt a vásárlók.
KÉRDÉS: Hogyan tudom nyomon követni, hogy egy kupont beváltottak-e vagy sem?
VÁLASZ: Hirdetői fiókodba lépve a "kupon beváltása" menüben 2 lehetőséged is van ellenőrizni, illetve beváltottá tenni a kuponokat. A hagyományos módszer, hogy begépeled a kuponkódot. Vagy választhatod, hogy számítógéped, laptopod, okostelefonod kamerájával beolvasod a QR kódot, így az oldal automatikusan kitölti neked a kuponkód mezőt, amit utána egy gombnyomással tudsz ellenőrizni.
KÉRDÉS: Korlátoztam (maximalizáltam) a kuponok darabszámát és elfogytak. Van mód arra, hogy a hirdetés újra feladása nélkül emeljek az elérhető kupon darabszámon?
VÁLASZ: Igen van, hirdetői fiókod "kuponok" menüjében a "szabad kuponok" oszlopnál találsz erre lehetőséget.